♥ NadYoona나디아
DISCLAIMER ♥
Yoona Nad
PROFILE ♥
Hello,i am Nadia Binti Rosly.17 years old.Live at Muar Johor.Hope you all like to read my story.thanks.
WISHLIST ♥
:)ipad
:)nikon
:)August 20
:)university
:)good SPM
:)live at Korea,London,German,USA
:)meet my fav korea artist
:)attractive body shape
TAGBOARD ♥
AFFIES ♥
MUSIC ♥
Saturday, 23 July 2011 ♥ 03:24
Ari nih g tsyn .. wa nk menuntut ilmu .. sdg wa syok2 blaja ,
ad dak guy 'T' nih yg wa minat nih ,, ad kelas ngn ckgu Madi ..
wa pon asyik tsnyum aq td.. mse balek td , wa bye2 kt ckgu Madi ..
skali yg 'T' tuh tgok jer wa smpi dea balek nek mto..
hye.,, ble la status 'single' nih nk brubah ????
hehe..blaja smpi pndi , bru ley not single...
Thursday, 21 July 2011 ♥ 08:29
Ap lah nk jd ngn aty wa nie????
jap wa rndu dea , jap wa bnci dea .....
confuse wa diwat nye larh...
jmpe dea lak sminggu skali kt Muar...
bpe lme wa nk pndm prasaan nih ???
wa rse , wa x patut suka kt dea larh.....
sedey nyer...................................................
Wednesday, 20 July 2011 ♥ 21:18
Ary nih bowink gler soit...
wa ngn pika da plan nk blek awl n eck nye tut.......................................
ary nih x de wat pape pon kt sk,,,,,
ckgu x de kt sk....sblom rehat blajo,,lps rehat trus x blaja......
pika lak nga fadup ngn BedOL tut tuh......................
Bedol jantan.......tp dea ske lak ngn bedol tuh...ap lah pika nih..lau aq jd dea,,da lme aq amk ****............ha5.............
dea da dlamun cnte ngn **** n bengang ngn bedol tuh.....
budk bedol tuh ad jer hal yg wat owg x puas aty ngn dea.............
mmg patut pon pika cari len!!!!!!!x pe my buddy,,u can get more guys can love u more,more n more.......than him!!!! uek!!!!!!!!!
♥ 04:13
Wa baran r ngn dak dua eko siamang jantan nie .. Lau lu x ske wa, da r,,...x yah r nk block2 wa kt FB!!!! wa pon lom tgok lu nye FB pon lu da awl2 block wa kn ?? pehal ngn lu nih!ap pnyakit lu nih...Mak Bpk bek,,ank cm sial..!!!!!!!wa igtkn,,lu sowg je yg x ley pki...Yg siamang sekor ag tuh x pcl2 nk nyindir wa kt pic2 album lu pehal???wa komen kn owg len,,ttbe lu nk cm taik ngn wa pehal lak ?? jgn smpi wa pancung lu tau!!!!!!
Tuesday, 19 July 2011 ♥ 08:14
Sunday, 17 July 2011 ♥ 09:49
Maria lak pki lawa2 mse nk g Melaka tuh...
skali bru wa prasan yg dea pki selendang terbalek........
ha5........nseb org x pasan.............
dea lak ap ag,kelam kabut cari toilet................
kje wa cume gelakkn dea jerk..............ha5................
pastu mule la kteowg berangan kt toilet Melaka yg bersih tuh.............
ambel pic berpose larh.....
ble da kuar toilet tuh,,trus g tgok wayang....
mse tgok wayang tu,,masing2 x pasan lau tudung wa ngn suar maria kene air milo yg kteowg syok2 minum sambel tgok wayang tuh....
mmg gelap mse tuh...tgah gelak2 sakan tuh,,mule la riso pcl keadaan masing2.........da la nk jln ag mse tuh....
dea pon ap ag,mule larh ambel beg2 shopping tuh,tutup kt suar dea tuh......
yg wa lak x ley nk ckp r,coz kotornye kt tudung........
tp mmg best r mse tuh.........rse x nk balek Muar jer......
ha5..............
♥ 09:37
Ha5.......wa gelak abes mse ky panggung wayang kol 5.10ptg,,
smpi 7.00mlm.....Tgok 'Tolong awek wa PONTIANAK ha5......
mmg best larh...........
6t wa nk tgok 'Hantu Bonceng' , 'Flat 3A lak......................
msti manyak syok..............rse nk tgok ag r cternyer..................
Film2 skg nih da makin best lak kn ???????
tu yg wa nk tgok kt wayang je nih.....makin syok ek ??????
pastu wa n family wa shopping abes kt Melaka.................
mmg beratus ratus r terbang................
Thanks Mama n Ayah......Love u all.... <3